NYKK U14


A csapat tagjai:
Frank Leo, Bátor Levente, Batta Kende, Földesi Milán, Karakó Bence, Takács Tamás, Bátor Bence, Buzogány Regő, Nagy Bence, Bereczkey Bende, Oláh Sebestyén, Pristyák Péter, Bakó Flórián, Kárpáthy Attila, Éliás Nándor, Fejes Dániel, Gyurka Ármin, Hásperger Kevin, Hete Ábel, Juhász Levente, Kalló Noel, Kótai Oszkár, Ricz Máté, Edző: Savic Brane

Eredmények:
Országos alapszakasz
1. forduló, 2019.09.21
Debreceni KA A – NYKK Eötvös 118-10 (44-4,26-0,31-0,17-6)
NYKK Eötvös – Nyíregyházi Sportcentrum KA 29-98 (12-28,5-27,8-22,4-21)

13. hét
Ezúton szeretnénk a gyerekek részére egy otthon elvégezhető kb. 1 órás edzést bemutani. Sajnos a szeles időjárásban a hang nem tökéletes, ezért le is írom a feladatokat, illetve kettő videót is mellékelek.
Az első videó feladatait mindenki végre tudja hajtani, a második videót csak az, akinek van otthon kosárpalánkja.

Az 1. videó gyakorlatai:https://youtu.be/UWeMA3cGCyc
Bemelegítés:
1 perc futás helyben; 1 perc jumping jack; 1 perc előre-hátra szökdelés; 1 perc jobbra-balra szökdelés, 1 perc haránt terpeszben szökdelés
Ez 5 perc, kicsi pihenővel 3-szor kell megismételni, így lesz a bemelegítés 15 perc
Labdás ügyességfejlesztés helyben:
Jobb kezes labdavezetés alap állásban 1 perc; 15 mp pihenő
Bal kezes labdavezetés alap állásban 1 perc; 15 mp pihenő
Alapállásban test előtti kézváltás folyamatosan 1 perc; ez a három gyakorlat pihenő idővel együtt 3 perc 30 mp ezt kell összesen elvégezni 3-szor és 10perc 30mp lesz maga a feladat.

A feladatot alapállásban jobb és bal kézzel is el kell végezni előre-hátra labdavezetés “V” alakban test mellett, 1 perc jobb, 1 perc bal kézzel közte 15 mp pihenőidővel.
Ugyanez a feladat csak jobb kézzel és utána csak bal kézzel kell “V” alakban labdát vezetni test előtt 1-1 perc közte 15 mp pihenőidő.
A “V” alakú labdavezetésből is 3 kört kell végrehajtani.

Hasonlóan az előző feladathoz jobb és bal kézzel is végre kell hajtani a feladatokat 1-1 perc a végrehajtás ideje 15 mp pihenőidő kézcsere közben. Előre-hátra labdavezetés apró leütéssel, test mellett, alapállásban.
Test előtti labdavezetés jobb és bal kézzel bokától-bokáig apró leütéssel 30-30 mp, kézcsere közben 15 mp pihenőidő. A feladatot hasonlóan az előzőekhez 3-szor kell végrehajtani.

Labdaátvétel láb között 3 ütemre, leütéssel, ahogy a videón látható 1 perc jobb majd egy perc bal kézzel kezdve. Kézcsere között 15 mp pihenőidővel. Szintén 3-kört kell teljesíteni.

Erősítés: Felülés, labda magastartásban, talp a talajon, hajlított térdel 10-15 ismétlés, 3-szor, sorozatok között 30mp-1 perc pihenővel
Lebegő ülésben törzsfordítás labda érinti a talajt 20 ismétlés, 3-szor, sorozatok között 30mp-1 perc pihenővel
Lábemelés lebegő ülésben , labdagurítás a láb alatt 12-16 ismétlés, 3-szor kell végrehajtani, sorozatok között 30mp-1perc pihenőidővel
Guggolás a videón látható helyes technikával 3-szor 15 ismétlés

2. videó gyakorlatai https://youtu.be/a52VX2L4jtE
Egy lábról felugorva pörgetés jobbról-balról felváltva 20 bedobottig
Ugyanez a feladat csak gyűrűre célozva 20 bedobottig
Kiinduló helyzet a palánk alatt. Bal kezes labdavezetés a kijelölt pontig, irányváltoztatás kitámasztással, jobb kezes labdavezetés vissza, 5 bedobott ziccer, 5 bedobott erő ziccer, 5 bedobott gyűrű alatt átvitt labdával visszapörgetve, 5 bedobott együtemű megállás, dobócsel után keresztbe sarkazva gyűrűre célozva közeli dobás. (Videón láthatjátok a dobásfajtákat)
A feladatot bal oldalról is el kell végezni!
Középről jobb kezes labdavezetéssel szembe szökkenés a palánkkal és rövid indulással 5 bedobott ziccer egy lábról és 5 bedott erőziccer. (Videón láthatjátok).
A feladatot bal oldalról is el kell végezni.

Ezt a programot minimum 3-szor hajtsátok végre egy héten pl.: hétfő-szerda-péntek, s kedden valamint csütörtökön kreatívan gyakoroljatok a már ismert vagy youtube-on látható ügyességfejlesztő gyakorlatokból.
Ne felejtsétek, aki rendszeresen gyakorol az rengeteget tud fejlődni!
Jó munkát mindenkinek! Vigyázzatok magatokra!

14.hét
A következő heti (2020. 03. 30-04. 05.) edzésprogram. Mivel most szél nem zavarta a felvételt és a hangminőség megfelelő nem írom le a feladatokat.
Kérésem az, hogy előbb nézzék meg a felvételt a gyerekek, koncentráljanak a helyes technikai végrehajtásra, figyelmesen hallgassák meg, miből mennyit és hányszor ismételve kell végrehajtani!
Heti négy alkalommal végezzétek el a gyakorlatokat!
1. video
2. video
3. video
4. video
5. video
6. video
Mindenkinek jó munkát kívánok!

15.hét
Itt a jövő heti (2020. 04. 06 – 04. 12) edzésadag. A videón látható feladatokat 4-szer hajtsátok végre a héten. Akinek kedve van természetesen többször is elvégezheti a feladatokat. Ha az előírt feladatokkal kész vagy lehet ismételni az eddig látottakból.
1. Bevezetés
2. Bemelegítés
3. Labdavezetés
4. Technikai feladatok
5. Erősítés és streching
Mindenkinek jó munkát! Vigyázzatok magatokra!