NYKK U14


A csapat tagjai:
Frank Leo, Bátor Levente, Batta Kende, Földesi Milán, Karakó Bence, Takács Tamás, Bátor Bence, Buzogány Regő, Nagy Bence, Bereczkey Bende, Oláh Sebestyén, Pristyák Péter, Bakó Flórián, Kárpáthy Attila, Éliás Nándor, Fejes Dániel, Gyurka Ármin, Hásperger Kevin, Hete Ábel, Juhász Levente, Kalló Noel, Kótai Oszkár, Ricz Máté, Edző: Savic Brane

19.hét
Kedves Szülők és Gyerekek!
Biztos értesültetek sokan az alábbi információról:
A Kormány 170/2020. (IV. 30.) Korm. rendelete a sportrendezvényekkel és sport edzésekkel kapcsolatos intézkedésről 2020.május 4.-től lehetővé teszi az amatőr sport területén működő sportszervezetek csapatainak részére az edzések megtartását.
Mivel 2020. 05. 04-én az MKOSZ elnöksége ülésezik, ahol biztos szó lesz az alábbi rendeletről, arról, hogy hogyan, miként kezdhetjük újra fokozatosan a csapatedzések beindítását.
Mivel ehhez egy pár napra még szükség lesz, ezért a következő heti programot még itt küldöm el nektek.
Heti munkában ismét a hatékony, precíz ismétlésé lesz a főszerep. Új gyakorlatot nem kaptok, hanem az eddig küldött anyagokból állítottunk össze egy mixet.
Ne felejtsétek, precíz, pontos feladat végrehajtást kérünk, ügyesebbek ezt már nagy sebességgel hajtsák végre.
Brane bemelegítés
Brane erősítés és streching
Brane labdás ügyességfejlesztés, labdavezetés
Brane labdavezetés
Brane önpassz, labdaátvétel, egyéni technika
Brane technikai feladatok
Jó munkát! Vigyázzatok Magatokra! Hamarosan találkozunk! Hajrá NYKK!

18.hét
Íme a következő heti program. Szorgalmasan, kitartóan gyakoroljatok. A precizitás nagyon fontos a technikai elemek gyakorlásánál. Ha már stabil a feladat végrehajtásotok, akkor törekedjetek a nagy sebességre.
Bemelegítés
Labdavezetés ritmusváltás, P&R labdavezetés, dobás
Állóhelyben labdás ügyességfejlesztés és labdavezetés
Steve Nash dobó gyakorlat
Jó munkát! Vigyázzatok Magatokra! Hajrá NYKK!

17.hét
Az elmúlt hetekben számtalan tipusú, fajtájú gyakorlatot küldtünk nektek. Ahhoz, hogy a bemutatott feladatok rögződjenek, mérkőzés szituációban is alkalmazhatók legyenek rengeteget kell ismételni, iskolázni. Ezért most olyan feladatsort állítottunk össze, melyben már ismert feladatok, feladatsorok vannak.
Fontos a precíz gyakorlás, koncentráljatok a dinamikus, gyors végrehajtásra de törekedjetek a tökéletes technikai végrehajtásra is.
1. Bemelegítés
2. Egyéni technika
3. Erősítés és streching
4. Labdás ügyességfejlesztés
5. Önpassz, labdaátvétel, egyéni technika
Mindenkinek jó munkát! Vigyázzatok Magatokra! Hajrá NYKK!

16.hét
Sziasztok!
Küldöm a következő edzésfeladatokat. Hétfő pihenőnap, de négy alkalommal végezzétek el a feladatokat a héten. Az erősítés ugyanaz lesz, mint a múlt héten. Aki tud az dolgozhat minden nap, illetve ismételhet az előző heti gyakorlatokból.
Bemelegítés 2020.04.12
Egyéni technika 2020.04.12
Erősítés és streching 2020.04.04
Labdás ügyességfejlesztés, labdavezetés 2020.04.12
Jó munkát! Vigyázzatok magatokra!

15.hét
Itt a jövő heti (2020. 04. 06 – 04. 12) edzésadag. A videón látható feladatokat 4-szer hajtsátok végre a héten. Akinek kedve van természetesen többször is elvégezheti a feladatokat. Ha az előírt feladatokkal kész vagy lehet ismételni az eddig látottakból.
1. Bevezetés
2. Bemelegítés
3. Labdavezetés
4. Technikai feladatok
5. Erősítés és streching
Mindenkinek jó munkát! Vigyázzatok magatokra!

14.hét
A következő heti (2020. 03. 30-04. 05.) edzésprogram. Mivel most szél nem zavarta a felvételt és a hangminőség megfelelő nem írom le a feladatokat.
Kérésem az, hogy előbb nézzék meg a felvételt a gyerekek, koncentráljanak a helyes technikai végrehajtásra, figyelmesen hallgassák meg, miből mennyit és hányszor ismételve kell végrehajtani!
Heti négy alkalommal végezzétek el a gyakorlatokat!
1. video
2. video
3. video
4. video
5. video
6. video
Mindenkinek jó munkát kívánok!

13. hét
Ezúton szeretnénk a gyerekek részére egy otthon elvégezhető kb. 1 órás edzést bemutani. Sajnos a szeles időjárásban a hang nem tökéletes, ezért le is írom a feladatokat, illetve kettő videót is mellékelek.
Az első videó feladatait mindenki végre tudja hajtani, a második videót csak az, akinek van otthon kosárpalánkja.

Az 1. videó gyakorlatai:https://youtu.be/UWeMA3cGCyc
Bemelegítés:
1 perc futás helyben; 1 perc jumping jack; 1 perc előre-hátra szökdelés; 1 perc jobbra-balra szökdelés, 1 perc haránt terpeszben szökdelés
Ez 5 perc, kicsi pihenővel 3-szor kell megismételni, így lesz a bemelegítés 15 perc
Labdás ügyességfejlesztés helyben:
Jobb kezes labdavezetés alap állásban 1 perc; 15 mp pihenő
Bal kezes labdavezetés alap állásban 1 perc; 15 mp pihenő
Alapállásban test előtti kézváltás folyamatosan 1 perc; ez a három gyakorlat pihenő idővel együtt 3 perc 30 mp ezt kell összesen elvégezni 3-szor és 10perc 30mp lesz maga a feladat.

A feladatot alapállásban jobb és bal kézzel is el kell végezni előre-hátra labdavezetés “V” alakban test mellett, 1 perc jobb, 1 perc bal kézzel közte 15 mp pihenőidővel.
Ugyanez a feladat csak jobb kézzel és utána csak bal kézzel kell “V” alakban labdát vezetni test előtt 1-1 perc közte 15 mp pihenőidő.
A “V” alakú labdavezetésből is 3 kört kell végrehajtani.

Hasonlóan az előző feladathoz jobb és bal kézzel is végre kell hajtani a feladatokat 1-1 perc a végrehajtás ideje 15 mp pihenőidő kézcsere közben. Előre-hátra labdavezetés apró leütéssel, test mellett, alapállásban.
Test előtti labdavezetés jobb és bal kézzel bokától-bokáig apró leütéssel 30-30 mp, kézcsere közben 15 mp pihenőidő. A feladatot hasonlóan az előzőekhez 3-szor kell végrehajtani.

Labdaátvétel láb között 3 ütemre, leütéssel, ahogy a videón látható 1 perc jobb majd egy perc bal kézzel kezdve. Kézcsere között 15 mp pihenőidővel. Szintén 3-kört kell teljesíteni.

Erősítés: Felülés, labda magastartásban, talp a talajon, hajlított térdel 10-15 ismétlés, 3-szor, sorozatok között 30mp-1 perc pihenővel
Lebegő ülésben törzsfordítás labda érinti a talajt 20 ismétlés, 3-szor, sorozatok között 30mp-1 perc pihenővel
Lábemelés lebegő ülésben , labdagurítás a láb alatt 12-16 ismétlés, 3-szor kell végrehajtani, sorozatok között 30mp-1perc pihenőidővel
Guggolás a videón látható helyes technikával 3-szor 15 ismétlés

2. videó gyakorlatai https://youtu.be/a52VX2L4jtE
Egy lábról felugorva pörgetés jobbról-balról felváltva 20 bedobottig
Ugyanez a feladat csak gyűrűre célozva 20 bedobottig
Kiinduló helyzet a palánk alatt. Bal kezes labdavezetés a kijelölt pontig, irányváltoztatás kitámasztással, jobb kezes labdavezetés vissza, 5 bedobott ziccer, 5 bedobott erő ziccer, 5 bedobott gyűrű alatt átvitt labdával visszapörgetve, 5 bedobott együtemű megállás, dobócsel után keresztbe sarkazva gyűrűre célozva közeli dobás. (Videón láthatjátok a dobásfajtákat)
A feladatot bal oldalról is el kell végezni!
Középről jobb kezes labdavezetéssel szembe szökkenés a palánkkal és rövid indulással 5 bedobott ziccer egy lábról és 5 bedott erőziccer. (Videón láthatjátok).
A feladatot bal oldalról is el kell végezni.

Ezt a programot minimum 3-szor hajtsátok végre egy héten pl.: hétfő-szerda-péntek, s kedden valamint csütörtökön kreatívan gyakoroljatok a már ismert vagy youtube-on látható ügyességfejlesztő gyakorlatokból.
Ne felejtsétek, aki rendszeresen gyakorol az rengeteget tud fejlődni!
Jó munkát mindenkinek! Vigyázzatok magatokra!

Eredmények:
Országos alapszakasz
1. forduló, 2019.09.21 Westsik
Debreceni KA A – NYKK Eötvös 118-10 (44-4,26-0,31-0,17-6)
NYKK Eötvös – Nyíregyházi Sportcentrum KA 29-98 (12-28,5-27,8-22,4-21)

2. forduló, 2019.10.20, Szerencs
NYKK Eötvös – Egri VSI KOK/A 38-89
NYKK Eötvös – Sláger Kazincbarcika 30-75

3. forduló, 2019.11.26, Jászberény
NYKK-Eötvös – BKG Prima Akadémia Hajdú U14A 73-67 (16-13, 16-12, 21-27, 20-15) (2-0)
NYKK-Eötvös – Lehel Kosársuli/A 47-80 (15-10,6-28,12-19,14-23)

Regionális bajnokság
1. forduló: 2020.01.19, Westsik
Egri VSI KOK A – NYKK-Eötvös 68-34 (27-6,15-10,15-12,11-6)
Tiszaújvárosi Phoenix KK – NYKK-Eötvös 70-44 (19-15,19-6,17-10,15-13)

2. forduló: 2020.02.15, Westsik
NYKK-Eötvös – BKG Prima Akadémia Hajdú U14A 66 – 83 (17-19,19-15,12-25,18-24)
NYKK-Eötvös – MEAFC 75 – 61 (19-18,23-10,21-20,12-13)