NYKK U11

Kenguru (U11) csapatunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

A csapat tagjai: Homonyik Péter, Gnándt Balázs, Gincsai Bulcsú, Nagy Dávid, Daskó Detre Milán, Csomós Balázs, Docsa Soma, Savic Noa, Bereczkey Kornél, Hete Áron, Gyurkovics Ádám, Ónodi Balázs, Bretka András, Rácz Alex, Szabó Levente, Szűcs Ábel, Németh Áron, Krutilla Máté, Vascsák Noel, Vas Domokos
Edző: Hegedűs Ferenc

A korona vírus miatti otthon végezhető gyakorlás:

13. hét
Sajnos a járványügyi helyzet nem engedi meg, hogy közös foglalkozásokon gyakoroljunk.
Ez előző hetekben nagyon szépen haladtunk a képzésben és nem szeretnénk, hogy az eddigi kiváló edzésmunkátok a közeljövőben jelentősen romoljon!
Ezért úgy gondoljuk, hogy ameddig nem tudunk közös edzést tartani, addig mindenki egyénileg hetente legalább három alkalommal, de legjobb lenne, ha naponta gyakorolna!
Ehhez szeretnénk hetente segítséget adni, melynek az első formája az alábbi link megnyitása után megtekinthető.
https://www.youtube.com/watch?v=pxvJeJoh8ss
A videóhoz egy pár gyakorlati tanács:
1. Végezzétek a gyakorlatokat a két játékos mozgásának utánzásával.
2. A számok a videón a lejátszás percét jelölik:
8:01- az egyensúlyozó gyakorlat végzésekor igyekezz a szemedet is bezárni!
10:30 – ha lehetőséged van, dolgozz két labdával is!
13:53 – igyekezz a lufit mindkét kézzel is levegőben tartani!
19:29 – az eddig végzett gyakorlatokat minden alkalommal 2x végezd el!
25:12 – 28:50 – a passzolásoknál figyelj, hogy a passzoló kézzel azonos lábaddal lépj ki!
28:51 – 36:06 – a streaching nem kell!!!!!!
Kérem a szülőket, hogy ha lehetőség van, készítsenek képeket, esetleg rövid videókat a gyakorlásról, melyet a Facebookon a csoport tagjai számára tegyenek elérhetővé, valamint a hegedus93@gmail.com címre küldjenek el.
Jó gyakorlást és jó egészséget mindenkinek!

14.hét
Örömmel tapasztaltam, hogy komolyan vettétek a gyakorlást az eltelt időszakban.
Kérlek benneteket és természetesen a szülőket is, hogy figyeljetek a tanácsaimra is az egyes feladatok végzése közben.
1. (13. heti)
A heti anyaghoz fel tudjátok használni az előző videónak egy részletét, mely a dobásokhoz kapcsolódik:
Ez a múlt heti anyag, melyből a dobások előkészítésére hívnám fel a figyelmet ismételten. Nagyon fontos lenne, hogy a következő videón bemutatott gyakorlatok közben pihenés képen ismételjétek innen a következő anyagot:
https://www.youtube.com/watch?v=pxvJeJoh8ss
19:32 – részt mindkét kézre gyakoroljátok és természetesen az átadások is jöhetnek később!
2. (14. heti)
A heti anyag a következő videón található:
https://www.youtube.com/watch?v=zks42FzFiOU
A videóhoz egy pár gyakorlati tanács
Végezzétek a gyakorlatokat a két játékos mozgásának utánzásával.
A gyakorlatok között „aktív pihenés” közben labdavezetést végezzetek
A tárd hajlított folyamatosan
Ha két labdával dolgozol, figyelj, hogy egyenlően kemény legyen
2:15 – a másik karral fedezzétek a labdát (saját hengert védjétek)
3:25 – mint a zongorázás közben egy-egy újjal vezesd a labdát
5:55 – a sarok a talajon folyamatosan
7:15 – először egy pattanással próbáld a gyakorlatot
Kérem a szülőket, hogy ha lehetőség van, készítsenek képeket, esetleg rövid videókat a gyakorlásról, melyet a Facebookon a csoport tagjai számára tegyenek elérhetővé, valamint a hegedus93@gmail.com címre küldjenek el.
Jó gyakorlást és jó egészséget mindenkinek!
Nyíregyháza, 2020-03-24

15.hét
Tisztelt Szülők! Kedves Gyerekek!
Örömmel tapasztaltam, hogy komolyan vettétek a gyakorlást az eltelt időszakban.
Kérlek benneteket és természetesen a szülőket is, hogy figyeljetek a tanácsaimra is az egyes feladatok végzése közben.
A heti videón többször elhangzik a hármas fenyegetés, mely a labdás támadó játékosra vonatkozik. Ezt hagy figyelmen kívül, nem tanultuk, de nem is fogjuk, hiszen egy játékos nem tudja mind a hármat figyelni a támadás közben!

1. Ez a múlt heti anyag:
7:00 perc utáni részénél most már próbáljátok lepattanás nélkül a gyakorlatokat mely a koordináció fejlesztéséhez kapcsolódik szintén.
2. A heti anyag a következő videón található (15.hét):
A videóhoz egy pár gyakorlati tanács
1. Végezzétek a gyakorlatokat a két játékos mozgásának utánzásával.
2. A gyakorlatok között „aktív pihenés” közben labdavezetést végezzetek
3. A tárd hajlított folyamatosan
4. A labda helyzetére figyeljetek a gyakorlatok végzése közben
3:40 – figyeljetek, hogy a támaszláb sarkát (helyben maradó) emeljétek meg a kilépés közben
17: 20 – a támaszláb sarka megemelkedik
20: 20 – figyelj a labda helyzetére sarkázás közben
35: 40 – mind két oldalra gyakorolj
Kérem a szülőket, hogy ha lehetőség van, készítsenek képeket, esetleg rövid videókat a gyakorlásról, melyet a Facebookon a csoport tagjai számára tegyenek elérhetővé, valamint a hegedus93@gmail.com címre küldjenek el.
Jó gyakorlást és jó egészséget mindenkinek!
Nyíregyháza, 2020-04-05
Hegedüs Ferenc